Retur produse

Pentru orice produs achiziționat online, cumpărătorul dispune, conform legislației în vigoare, de 14 zile calendaristice în care poate returna produsul, suportând doar cheltuielile de transport-retur.

Te rugăm să citești cu atenție în ce constă procedura de retur, detaliată mai jos, înainte de a trimite produsele.

Pentru inițierea procedurii de retur, vă rugăm să completați formularul de mai jos. O confirmare a primirii formularului vă va fi trimisă în maxim 24 de ore. De asemenea, vă rugăm să citiți cu atenție condițiile și procedurile de retur, detaliate mai jos.


Atenție!

  • Nu trimiteți colete cu plata transportului ramburs, acestea vor fi refuzate, fără nici o avizare prealabilă sau urmărire ulterioară a coletului.
  • Trimiteți toate componentele și accesoriile produsului, precum și ambalajele originale, sau un ambalaj cu calități asemănătoare, pentru a conserva integritatea produsului
  • Nu trimiteți jante care au fost montate și utilizate, acestea nu vor fi acceptate la retur


Procedura de retur:


  1. Completați și trimiteți formularul de retur de pe această pagină
  2. Aşteptați primirea mesajului de confirmare a inițierii procedurii de retur
  3. Împachetați produsul în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente
  4. Trimiteți produsul prin orice firmă de curierat doriți (exclus Posta Română), suportând cheltuielile de transport, pe adresa B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 146, Cluj-Napoca, Vaporium SRL, CP 400604, telefon 0770 335 218
  5. În cazul în care nu doriți să trimiteți contul IBAN prin intermediul formularului, vă rugăm să includeți în colet o foaie cu numărul de cont (IBAN), pentru rambursarea contravalorii produsului returnat. Contul de IBAN trebuie să fie pe același nume pe care s-a emis factura fiscală.
  6. După primirea produsului se va verifica integritatea acestuia. În cazul în care produsul prezintă lovituri, zgârieturi, accesorii lipsă sau rezistențe utilizate, din valoarea returnată se va scădea contravaloarea acestora. Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita aceste cheltuieli în vederea readucerii la stadiul inițial al produsului vândut. Componentele sau accesoriile ce trebuie înlocuite vor fi facturate pe o nouă factură fiscală.
  7. Atenție! Nu trimiteți la retur jante pe care au fost montate cauciucuri și au fost utilizate, returul acestora va fi refuzat.
  8. Dacă ați beneficiat de anumite promoții sau reduceri, cum ar fi transportul gratuit prin curier rapid, contravaloarea transportului tur se va scădea din suma returnată.
  9. Dacă doriți să returnați accesorii consumabile, acestea trebuie să fie sigilate, în caz contrar returul nu este acceptat, contravaloarea acestora nefiind rambursată.
  10. După verificarea tuturor produselor returnate, se va stabili suma de rambursat și se va emite o factură de retur.
  11. Se va efectua plata produselor returnate, (în maxim 14 zile de la primirea produselor), în contul IBAN indicat, iar o copie a facturii de retur și a ordinului de plată vă vor fi trimise pe e-mail.

Atenție!


  • Nu trimiteți colete cu plata transportului ramburs, acestea vor fi refuzate, fără nici o avizare prealabilă sau urmărire ulterioară a coletului.
  • Nu trimiteți accesorii consumabile desigilate, costul acestora nu va fi rambursat
  • Trimiteți toate componentele şi accesoriile produsului, precum şi ambalajele originale, pentru a conserva integritatea produsului.
  • Nu trimiteți jante montate și utilizate. Jantele se pot returna în maxim 14 zile de la primirea coletului, în starea în care au fost primite.

Returul produselor


Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și este în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firmă de curierat rapid. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării AutoChrome.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului, cu excepția cazului în care prezenta ordonanță de urgență prevede altfel. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungește termenul în mod corespunzător.

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, sau orice alte modificări față de starea în care au fost livrate, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.


Litigii


Eventualele litigii apărute între cumpărători și Vaporium SRL vor fi rezolvate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, competența rezolvării oricărui litigiu revine în sarcina instanțelor de judecată sau a altor organe competente.

Retur produse

  • Data achiziționare produs
  • Nume și prenume
  • Număr factură fiscală
  • Adresa de e-mail
  • Număr de telefon
  • Cont IBAN pentru plată
  • Motiv retur / Mențiuni (Opțional)