Întrebări frecvente

Informații despre comenzi

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Produsele comandate se livrează prin curier rapid GLS, cu un cost fix de 15 lei, la orice adresă din România. Pentru comenzile de jante sau navigații auto, livrarea este gratuită.

Nu se efectuează livrări prin Poșta Română sau prin alte firme de curierat.

În cât timp voi primi produsele?

După ce primim comanda, te vom contacta telefonic pentru confirmarea acesteia.

Dacă comanda este primită și confirmată de luni până vineri, înainte de ora 15, produsele sunt predate curierului în aceeași zi, urmând să fie livrate în ziua următoare la adresa indicată. Comenzile plasate după ora 15 sunt confirmate și predate firmei de curierat în ziua următoare.

Comenzile plasate vineri, până în ora 15, sunt livrate clientului în cursul zilei de luni, iar cele plasate după ora 15, vor ajunge la client în cursul zilei de marți. În momentul confirmării telefonice a comenzii, îți vom comunica ziua livrării.

După ce produsele au fost predate firmei de curierat, vei primi un e-mail cu numărul de AWB al trimiterii și informațiile de contact ale firmei de curierat.

În cazul în care apar întârzieri sau orice alte probleme legate de livrare, îți recomandăm să contactezi direct firma de curierat la numerele indicate în mail.

Livrați și în alte țări?

Momentan nu, produsele sunt livrate doar pe teritoriul României, prin curierat rapid GLS. Comenzile cu adresa de livrare în alte țări vor fi anulate.

Ce se întâmplă după ce plasez comanda?

După ce comanda este plasată, te vom contacta telefonic, pentru confirmarea acesteia. Este foarte important să răspunzi la telefon, comenzile cu plata ramburs, ce nu sunt confirmate telefonic, nu sunt predate firmei de curierat.

În cazul în care ai ales plata prin transfer bancar , produsele vor fi livrate imediat după ce suma este vizibilă în contul nostru.

În cazul în care comanda este plătită cu card online, produsele vor fi livrate după confirmarea plății. În cazul comenzilor plătite prin transfer bancar sau card online, este foarte important ca produsele să fie atent alese, verificându-se compatibilitatea cu autoturismul pe care urmează să fie montate.

Dacă nu ești sigur, te rugăm să ne contactezi telefonic, înainte de a efectua plata.

Informații generale privind plata

Ce metode de plată sunt acceptate?

Produsele comandate pot fi plătite în sistem ramburs, la primirea coletului, prin transfer bancar sau cu card online.

Dacă metoda de plată aleasă este cea ramburs, este foarte important să răspunzi la telefon, pentru confirmarea comenzii. În cazul unor comenzi de valori foarte mari, sau care implică costuri ridicate de transport, iar plata este ramburs, ne rezervăm dreptul de a solicita o plată avans, înainte de livrarea produselor.

În cazul comenzilor achitate prin transfer bancar sau card online, confirmarea nu este obligatorie. Dacă se optează pentru achitarea prin card online, în cazul cardurilor de credit acceptate, se poate opta pentru plata în rate, fără dobândă (maxim 6 rate).

Informații detaliate privind modalitățile de plată acceptate – aici.

Este sigur să plătesc online?

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa / Visa Electron și MasterCard / Maestro), se efectuează prin intermediul sistemului 3-D Secure elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca celor realizate la bancomat, sau în mediul fizic, la comerciant.

3-D Secure asigură, în primul rând, că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind introduse direct în sistemele Visa și MasterCard.

Comenzi și retur produse

Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, accesează catalogul online și adaugă în coșul de cumpărături produsele dorite. După adăugarea produselor, accesează coșul de cumpărături, verifică cantitățile și produsele comandate, apoi apasă butonul Continuă plata.

Completează pe pagina de finalizare a comenzii toate informațiile necesare pentru facturare și livrare, acceptă termenii și condițiile, alege modalitatea dorită de plată, apoi apasă butonul Plasează comanda. 

După plasarea comenzii, vei primi un mail de confirmare, la adresa indicată, cu produsele comandate, de asemenea te vom contacta telefonic, pentru confirmarea comenzii, înainte de a preda produsele firmei de curierat.

Am nevoie de un cont pentru a efectua o comandă?

Nu, nu este obligatorie crearea unui cont, produsele pot fi comandate ca Vizitator, prin completarea informațiilor necesare pentru livrare și facturare, pe pagina de finalizare a comenzii.

În cazul în care dispui de un cont, vei putea vizualiza în orice moment istoricul comenzilor, vei putea repeta rapid o anumită comandă, iar informațiile privind livrarea și facturarea vor rămâne salvate, nefiind necesare completarea acestora, la fiecare comandă.

Pe cine să contactez dacă am întrebări?

Ne poți contacta la numărul de telefon afișat pe site, de luni până vineri, în intervalul orar 9-18, sau sâmbăta, în intervalul orar 10-13.

De asemenea, poți utiliza formularul de pe pagina de contact, pentru a ne trimite un mesaj, la care vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care nu ești sigur de compatibilitatea anumitor produse cu autoturismul pe care urmează să fie montate, îți recomandăm să ne contactezi înainte de a plasa comanda, îndeosebi în cazul plății online sau prin transfer bancar.

Dacă există probleme legate de livrarea sau întârzierea produselor ce au fost predate deja firmei de curierat, îți recomandăm să contactezi direct GLS, la numerele indicate în mail-ul de confirmare.

Cum pot anula sau modifica comanda?

Orice comandă poate fi anulată sau modificată, înainte ca produsele să fie preluate de firma de curierat. Pentru a evita costuri de transport inutile, dacă te-ai răzgândit și dorești să anulezi sau să modifici comanda, te rugăm să ne contactezi sau să ne comunici acest lucru, înainte de a preda produsele firmei de curierat, sau în momentul în care te sunăm pentru confirmarea comenzii.

Ne poți suna la numerele afișate pe site, sau poți utiliza formularul de pe pagina de contact.

Cum pot urmări comanda?

După confirmarea comenzii și predarea produselor firmei de curierat, vei primi un mail în care este indicat numărul AWB al comenzii și un link direct spre pagina de urmărire a coletului. Poți accesa acest link pentru a urmări în timp real unde se află coletul tău și când se va efectua livrarea.

De asemenea, în ziua livrării, vei primi un SMS cu un interval de trei ore în care se va efectua predarea coletului la adresa indicată. În SMS vei primi și numărul agentului ce urmează să efectueze livrarea. În cazul în care intervalul livrării nu este cel dorit, îl poți contacta direct pentru a reprograma livrarea. 

Pot returna produsele achiziționate?

Da, conform prevederilor O.U.G. 34/2014, orice produs achiziționat online poate fi returnat în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără necesitatea invocării unui motiv, singurele costuri ce cad în sarcina consumatorului fiind cheltuielile de returnare (transport).

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate. Pentru mai multe detalii privind modalitatea de retur a produselor achiziționate, te rugăm să accesezi pagina Retur Produse.

Dacă ai orice alte întrebări sau dorești informații suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numerele afișate pe site, sau să folosești formularul de pe pagina de contact și îți vom răspunde în cel mai scurt timp. Îți mulțumim!